نجف آنلاین


   روستای نجف آباد استان کرمانشاه
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 19847
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» رد کارشناسان مرحله دوم

با سلام.

خوانندگان محترم تا 15 بهمن نود و چهار94از آخرین اطلاعات سد جامیشان به عرض برسانم که روستای خیاران کارشناس برای زمین معرفی کرده اند و بنا به خبر های رسیده تا مبلغ 60 میلیون تومان برای هر هکتار زمین آبی در نظر گرفته اند که اهالی قبول نکرده اند و به روستا های دیگر هم فراخوان معرفی کارشناس داده اند اما کارشناسان دور دوم مهندس عبدی نماینده مردم نجف اباد به محل مراجعه کردند و اهالی با کمال احترام اعلام کردند که اگر برای هر متر زیربنا مبلغ یک میلیون تومان در نظر دارید کارشناسی کنید در غیر اینصورت ما کارشناسی را رد میکنیم که کارشناسان نیز اعلام کردند که ما این قیمت را نمیتوانیم پرداخت کنیم و خدانگهدار و روستا را ترک کردند.

مهندس رشیدیان نیز اعلام کرد بعد از این کار اهالی به امور آب برای حل این مشگل مراجعه نماییند.

لازم به ذکر است که دیواره سد پیشرفت چشم گیری داشته و نزدیک به اتمام است و حال از روستاهای اطراف به سهولت دیواره سد قابل دید است و امور آب نیز اعلام کرده مقداری ارتفاع تاج سد کوتاه تر شده است و نزدیک به 18 متر خط آب پایین تر رفته است.

سد مورد نظر آنچنان که این اواخر امور آب شهرستان اعلام کرده کار اجرائیش تا پایان برج 2 اردیبهشت 95 به اتمام میرسه و بعد دولت برای تملک وارد عرصه می شود. خبرهای بعدی را به اطلاع میرسانم.



نويسنده : فرشاد یاوری | تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394برچسب:آخرین اخبار سد, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب