نجف آنلاین


   روستای نجف آباد استان کرمانشاه
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 19851
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» جدید ترین اخبار سد جامیشان تا نوروز 96

باسلام.

سال خروس 1396 به تمامی مردم شریف تبریک و پیروز عرض مینمایم و اما بعد.

در سال 95 با فراز و فرود های فراوان سرانجام کارشناسان جناب مهندس نجفی(نماینده مردم)مهندس متولیان(مرزالطرفین)مهندس فتاحی (نماینده امور آب) شهرستان اعلام شدند.

اوایل پاییز 95 به روستا مراجعه و برداشتی از کل روستا داشته اند و پس از مدتی با هماهنگی چند تن پیش قدم شده و به محل برای ثبت تعداد درختان و مقدار کشت های ریشه دار در روستای نجف آباد حضور پیدا کردند.

اوایل قرار بود ظرف مدت 15 روز قیمت ها اعلام و زمستان 95 اهالی روستا را تخلیه و خسارت ها را دریافت نمایند بعد از مدتی نماینده مردم قیمتی غیر قطعی اعلام کرد و دو مهندس دیگر هم مقداری زیر قیمت مهندس اهالی اعلام کردن و این 3 نفر به نقطه مشترکی نرسیدند و تابه حال که نوروز 96 است هم موضوع جمع بندی نشده است.

شایعاتی مبنی بر دریافت خسارت و پرداخت بها به افراد یا برخی اهالی در فضای روانی روستا پیچیده است که تماما کذب است تا به امروز یک نفر در روستای نجف آباد مبلغی را دریافت نکرده است هرچه هست شایعه است.

در بحث بازدید کارشناسان تمام روستا بازدید و سر شماری شده است به جز یک نصف جفت آقای علی پاشا یاوری که به مهندسین اجازه سرشماری را نداده است و آقای محمد حسین یاوری نصف از زمین را بازدید کرده بود و در نصف اندک باقی مانده بر سر تعداد درختان شمارش شده به جمع بندی نرسید و اجازه شمارش بقیه درختان خویش را به کارشناسان نداد .

بعد از پیگیری های فراوان تازه مهندس رشیدی اعلام کرد که تا بعد از انتخابات خبری از پرداخت خسارت نیست.

در این میان بسیاری از اهالی روستا به دستور امور آبی که هنوز زمینی خریداری نکرده و بهای آن را نپرداخته کشت 95-96 را نکاشته و مقداری از زمین های روستا متاسفانه بایر مانده است. که تنها علت آن کم کاری و بی سوادی شورای محل بوده که این ضرر عظیم را به اهالی روا داشته است.

اخبار تکمیلی و لحظه ای مارا در کانال تلگرامی به آدرس زیر دنبال نمایید.

 

کانال تلگرامی اخبار سد جامیشان.

 

https://t.me/Najaf_Abad_khabar

 

ادمین مدیر کانال.

 

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با مشکلات روستا و سد جامیشان و غرق آب شدن روستای نجف آباد شهرستان سنقر

ارتباط با مدیر

@Farshadf1368



نويسنده : فرشاد یاوری | تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:جدید ترین اخبار سد جامیشان تا نوروز 96, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب