نجف آنلاین


   روستای نجف آباد استان کرمانشاه
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 19850
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» کارشناسی دور سوم نوروز 95

با سلام.

سال نو بر تمام خوانندگان گرامی تبریک عرض میکنم.

امروز 17فروردین 1395 که تا این لحظه آخرین اخبار روستای نجف آباد و به اطلاع خانندگان گرامی میرسانم.

در اسفند 94 چندین مراتب کارشناس و مهندسین و مسئولین برای کارشناسی به نجف آباد مراجعه کردند بار اول کارشناس جناب عبدی رد شد به درخواست مردم بار دوم از سمت دادگستری کارشناس تایین شد که مردم شرط بر این گذاشتند 3 باب سختمان را به طور نمونه کارشناسی کنند و قیمت را به مردم ابلاغ کنند و مسئولین جناب حقی بخشدار شهر جناب بشیری ریاست امور آب شهرستان و جناب رشیدی مسئول امور حقوقی سد جامیشان این موضوع را پذیرفتند و 3 باب ساختمان را بازدید نمودند و بعد یک هفته باز گشتند ولی قیمتی اعلام نکردند.

ایشان گفتند که مردم اجازه دهند کارشناسان تمام ساختمان های روستا را بازدید کنند وبعد قیمت اعلام کنند که مردم قبول نکردند .

اما آخرین بار معاونت آب منطقه ای کرمانشاه جناب درویشی و مهندس رشیدی و بخشدار سنقر و ریاست امورآب سنقر و جناب مهندس امیریان ریاست امور حقوقی سد جامیشان به روستا مراجعه کردند برای بازدید منازل ودر طی این جلسات سه کارشناس دادگستری مرزون طرفین و امور آب هم حضور داشتند جمعی از اهالی روستای خیاران هم حضور داشتند بعد از بحث فراوان بیان مشگلات دو طرف مردم ودولت جناب مهندس امیریان برای جمع بندی موضوع پیشنهاد دادند که مردم به صورت گروه های 5 خانواری در حضور کارشناس ارزیاب حاضر شوند در مقابل این 5 خانوار ساختمان ها یشان را بازدید نمایند وقتی منازل گروه 5 خانواری اول حل شد 5 خانوار بعدی برای کارشناسی مراجعه نمایند .

این پیشنهاد اول به موافقت مردم رسید اما بعد مردم احساس کردند با این روش دو دستگی ایجاد شده و کسانی که در روستا ساکن هستند متضرر خواهند شد و اتحاد مردم مجدد به این برگشت که دولت هر طوری میخواهد حساب کند ولی خواسته مردم بر این است که در ازای هر متر مربع زیربنا ده میلیون ریال معادل یک میلیون تومان خواستاریم در غیر اینصورت هیچ کارشناسی قبول یا رد نمیکنیم واجازه کارشناسی و بازدید را به هیچ کسی نمیدهیم و کماکان در منازل کاهگلی خودمان خواهیم ایستاد.

چون ما برای این کوچ اجباری دیگر هیچ چیزی نداریم و درست است که منازل ما کاهگلی است اما در آن راحت هستیم چه بسا فردا به شهری مهاجرت کنیم باید در آن شهر با ثرمایه موجود ساختمان های تمام مهندسی و شناژ بسازیم پس دولت دوطرف زندگی ما را مد نظر قرار دهد.

این روستا روزانه حد اقل دو هزار لیتر شیر پر چرب تولید میکند و راس لبنی شهرستان است و زمین های آبرفتی در اختیار دارد که جزع بهترین زمین های غرب کشور است.

دولت محترم آگاه باشد که این روستا با دیگر روستاهای تا الان تملک شده متفاوت است چون از لحاظ لبنی گوشتی پوستی زراعی رتبه نخست شهرستان را دارا می باشد و دارای سند دام 700 راسی در دام پزشکی شهرستان سنقر را دارد.وروزانه نزدیک به 5 هزار نفر را از لحاظ لبنی جوابگو است و حتی در فصل بهار نیز بالاتر میرود.



نويسنده : فرشاد یاوری | تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395برچسب:کارشناسی دور سوم نوروز 95, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب